måndag 25 maj 2009

Lelle leker med kottar



Det här inlägget är väldigt "internt", och förmodligen inte ett dugg roligt för de som inte var med vid vårat bord i Furuvik på lördagskvällen.
Men för att ni ska förstå lite så är bakgrunden den att Hanna som är Ulrika och Jens dotter tyckte att hon inte hade något att göra. Någon "rolig" person kläckte ideén att hon kunde alltid leka med kottar, göra en bondgård eller så... Hanna verkade inte speciellt road av ideén så Lellen utvecklade det hela till att passa "barn av våran tid". Så det var allt från ninjaturtelkottar till IT kottar... Och hela tiden upprepade han "ser du nudå Hanna så roligt man kan ha med kottar!!!"
Tyvärr var jag så korkad att jag filmade en del med kameran på högkant vilket ger en liggande bild. (Pucko) men här är iallafall två filmsnuttar som är rättvända. Men jag tror att Iva även har en del "kottsnuttar" så jag hoppas att även hon lägger upp det hon har! ☺

4 kommentarer:

Jens Isaksson sa...

Underbart!!!!

A-M sa...

Åhhh, Lellen!!!
Bara han kan konsten att roa barn och även vuxna.
Du skulle hört när han satt och berättade bamsehistorier härnere. *s*

marina sa...

Ha ha otte leken issade ja ju !!

marina sa...

Jag kan stå ut med dansbilden men snälla ta bort face bilden på galleri , hatar sånt