måndag 8 juni 2009

Trappkung+ lite utrikiska


I just lööööv my trapp!!!

Här sitter jag och blickar ut över mitt kungaland! Jag har full koll på byinvånare, byfånar, utbölingar, fårskallar, barnrumpor, sopbilar, postlådor, diverse djur och odjur m.m. You name it!

Min lillhusse har tydligen gjort någon bedrift i helgen, han har graderat sig kallas det. Det enda jag vet om det är att jag inte får följa med så det kan inte vara speciellt roligt på en sådan där gradering. Om en gradering är att han tror att han stiger i graderna hemma så tror han fel - det finns bara en kung här hemma och så ska det förbli. - Don´t mess with the king!


Jag har tydligen fått en nya kusin igen och matte kvittrar något om att hon är helt underbar.
Själv har jag inte fått träffat underverket ännu för hon är inte vaccinerad sägs det. Men jag har sett henne på bild och jag undrar om det är något fel på henne, hon har lixom lite intryckt nos... har hon sprungit in i en vägg måntro?




2 kommentarer:

Jens Isaksson sa...

Hon verkar inte alltför smart din kusin, klart hon har sprungit in i en vägg, det syns ju tydligt! Hon och lillsyrran har nog mycket gemensamt...
Du, det där snygga oranga bältet, som din lillhusse fått, kan vi väl låna och leka med när jag kommer på besök? Han har säkert ett nytt svart vid det laget.

Uljas o company sa...

Grattis till lill hussen , han stiger ju i graderna , du får passa dig kungen , en dag är han jääte stor !
Sån där som sprungit i väggen ville Johanna med ha , men av annan ras...men det slutar nog med Corgi där.