onsdag 14 juli 2010

För lite fett under foten...

Ja det är det Jea har. På riktigt. Inte kul.
I ärlighetens namn skrattade jag rätt hjärtligt när min lilla tryckvågsmänniska gav mig domen, trots att det inte är ett dugg roligt egentligen...
"Du har för lite fett under foten. När jag trycker ihop din häl blir den rynkig och det ska den inte bli"
Rynkig häl, för lite fett, jag hujedanimig, ni hör ju´ själva.

Apråpå min lilla tryckvågsmänniska kan jag berätta att hon är en rätt trevlig prick, även om det inte är helt behagligt att få en behandling av henne.
Vi avhandlar allt mellan himmel och jord under mina besök och sist drog hon t.o.m. av sig linnet och visade mig sin BH. Joooråå, Det är SANT!

Nu skulle man kunna tro att hon gjorde det bara ändå utan någon egentlig anledning, och DET hade varit en ännu roligare historia att berätta, men riktigt så roligt var det inte.
Nej, det var för att Jea inte generade sig och helt enkelt frågade henne vilket märke hon hade på den, för den såg ut att sitta så skönt och bra.

Väl hemma sa jag till Hussen:
"Den där tryckvågsmänniskan, henne gillar jag. Hon är rolig hon, och idag drog hon av sig linnet och visade mig sin BH!"
"Mäh!" svarade hussen med ett snett leende
"Det gjorde hon inte för mig, vad KONSTIGT!"

Om vi säger så här: He wish! Hon är nämligen inte bara trevlig, hon snygg också... :)

4 kommentarer:

Irene sa...

Jea, jag kan donera lite fett om du vill ha? Det går kanske att applicera under foten?

Jea sa...

Värt ett försök faktiskt Irené! :)

Lotti sa...

*sitter och nyper mig under hälen... är det en rynka där...nyp nyp*

Larsson sa...

Ja jösses, det där med fett är ett gissel. Är det inte för mycket så är det för lite. Och vad det än är så sitter det ALLTID på fel ställe. Suck....

Hoppas tryckvågskvinnan kan lindra det onda så att dina små fossingar kan ta dig på många, långa sköna promenader.

Och tills dess så tycker jag gott att Hussen kan köra runt dig i skottkärran. Så får han lite annat att tänka på än...än...ja, så han får nåt annat att tänka på helt enkelt ;)