torsdag 9 april 2009

Till Marina


Marina påminde mig om att jag lovat visa henne en tröja som jag gjort mönstret till och stickat med ett boxerhuvud på.
Jag for upp på vinden och drog fram Max bebislåda, bara för att konstatera att jag uppenbarligen hade rensat bort tröjan.... :(
Hur kan jag vara sååå korkad???? Detta är en av mina allra största brister - jag ÄLSKAR att rensa ut och kasta saker... För att senare sakna typ hälften.... :(
Nåja jag fick fram ett bebisalbum och scannade in ett foto där en ganska nyfödd Max har tröjan på sig, inte den bästa kvalite´n igen då eftersom detta kort dessutom var inklistrat i albumet så jag var tvungen att krångla in hela albumet i scannern...

2 kommentarer:

Marina sa...

Åh vad fiiin !!! Tack snälla , så kul att se..önskar nu bara jag kunde göra mönster av bild på lappisar.........Du låter som mig..kastar eller ger bort saker som jag sen funderar på vart dom tagit vägen ??

marina sa...

Hihi ska kolla men inte ska du väl behöva göra en sån bild ? Men vore ju lycklig !! Varför måste jag skriva denna ordkontroll två gånger varje gång? jag skriver rätt men måste alltid göra om det ??