onsdag 17 augusti 2011

Översvämning

Bryter ihop och bara svämmar över av ledsamhet. Samlar ihop mig igen och tänker på alla gulliga som bryr sig om mig♥ , då känns det lite bättre.


Första dagen på jobbet kom nya chefen och kära vännen (i en och samma person) med en blomma från henne och hennes familj.
-Jag tänkte att jag skulle köpa något vackert eftersom din pappa gått bort, men när jag såg den här så kändes den så "Jeig" så jag köpte den istället. Säger hon.
Och tänk så rätt hon har, jag gillar den Verkligen. ♥
En liten arbetsmyra hade hon satt dit i krukan också och det var ju passande. :)



Idag kommer en av de gamla cheferna (som är nya chefens pappa) och hälsar på på jobbet. Med sig har han en blomsterkorg som han levererar med en kram. Den var både från honom och den andra gamla chefen.♥

Och alla hälsningar jag fått per sms, mail och FB. ♥ Tänk vad med gulliga personer jag ändå omger mig med. Tack för att ni finns! ♥

3 kommentarer:

Irene sa...

Kära Jea, jag håller med - den blomman hade jag också blivit väldigt glad för! Och lite fnissig, och det är ju det som behövs när livet är stormigt och tufft.

Kram
Irene

Lena & tussarna sa...

Häftig blomma :)
Man behöver lite glädje också mitt i allt det tunga.
Blommor är bra, det är glädje ;)

Stor kram

Anki och tjejerna sa...

Ja man blir verkligen rörd över så många goa människor det finns!
Och jag gillar den nya chefen och bästa vännen, i en och samma person ;) som resonerade som hon gjorde vid köpet av blomman :D

Kram