onsdag 19 januari 2011

Post

En vanlig dag efter jobbet sitter Jea i godan ro och läser mail från sina mailingkompisar då det visar sig att något dumpit ned i Jeas brevlåda.

Matte, matte jag har fått ett paket!!! utbrast lappfjanten.


Nej det tror jag väll ändå inte, sa jag och bad om att få se på paketet.
Lappfjanten skakade envist på huvudet och sa att; näää, det fick jag INTE, det var faktiskt till honom, det måste det vara för det luktade både katt och hund om paketet.


Efter många långa diskussioner fick han till slut öppna paketet om jag fick innehållet.


Och den uppgiften tog han på fullaste allvar...


Jamen vad var det i NUDÅ?! Undrar ni säkert.
Och tänka sig i paketet låg något som gjorde Jeas dag. :)

En almanacka från självaste Ymer Ysterkvist och co! :)
Jamen kan man bli så mycket gladare än vad Jea blev då!?

Här ska ni få ett litet smakprov: :)


I Januari som ett helt gäng trevliga individer fyller år hade dock Larsson glömt sig själv, men Quba och Ymer var markerade på sina dagar. :)


I Mars fyller Gurra aktersnurra år minsann. :)


Och sist men inte minst Hjalmar i april. :)


Tack snällaste Larssonskan för den fina presenten, den kan jag -som du påtalade- använda vid bloggträffsplanerande. :)

3 kommentarer:

Irene sa...

Du hann före! För minsann, här har det också dumpit ner. JOmensåatt!

Bitte sa...

Jag med, jag med!!!
Vi är sannerligen en flock med flyt.

Krutrut-Lisa sa...

Vicken gåva! Vicken cliffhanger innan pakets innehåll avslöjades.
Så fin!

Kram LISA