måndag 3 januari 2011

Födelsedagspresent

Hussen undrar vad jag önskar mig till födelsedagen.
En ny mascara är vad jag kommer på att jag behöver... Men se det tycker kändishussen att det skulle vara "pinit" att köpa.
Max som hör detta himlar med ögonen som om pappan är fånig.

Vad bra! säger jag, du törs iallfall! Men se då blev även han förskräckt och utbrister med STORA ögon: Meh jag är bara ett BARN!!! Jag skulle kunna gå vilse i den STORA sminkbutiken!!!

Jag undrar just om rädslan att gå vilse skulle finnas där om det var en dataspelsbutik vi pratade om... ;)

Som den driftiga lilla fru (läs curlingfru) man är, letar jag upp en nätbutik för mascaror, skriver ned adressen till sidan följt av:

CLARINS

Wonder Perfekt Mascara

OBS! SVART!





Nu borde det väl inte kunna bli fel?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du önskade dig en liten Joppe !!!!

Irene sa...

Ack, ack, ack... lite naiv låter du nog: "Nu borde det väl inte kunna bli fel?!". Jag avvaktar tills jag hört resultatet. Kalla mig cynisk.

Jea sa...

Hehe Irené... Den sista meningen är skriven med MYCKET ironi... ;)

Krutrut-Lisa sa...

VA? Önskade du dig mascara???? Ingen valp????? Madness.

KRAM LISA

Lena & tussarna sa...

Du är så smart!!!