lördag 26 februari 2011

Hört på Ica

Höggravid tjej möter gammal manlig bekant på ica;

Hej!!!!!!!!!!!! Det var länge sedan!
Ja tjena! Kul, är du tillbaka i sverige.
Ja jag vill bo här hemma nu när jag ska ha barn.
Ja jag blev också farsa till en grabb för ett par månader sedan.
Kul! Grattis! Är det mysigt?
Jah, jo för fan, men vi har skaffat en rottis valp också!!!!
Har allt gått bra då?
ja för fan, han sitter här utanför!
Ja alltså med pojken menar jag.
Jorå. Men valpen han sitter här utanför, du bara MÅSTE hälsa på honom!!!
Men är det mysigt då?
Ja för fan, han är hur tillgiven som helst. Han fattar verkligen att han tillhör oss.
Med pojken menar jag...
Jaha, ja... Ja alltså han sover mest. Men valpen! Han är såååå jävla FIN!

Och DÄR gav tjejen upp att försöka prata bebis med en man som precis blivit förälskad i sin nyhemkomna hundvalp. :D

7 kommentarer:

Larsson sa...

Hahahahahaha!!!! :))))

AnotherBlågg sa...

Helt plötsligt verkar min hundfanatism rätt mild faktiskt =O)

Jea sa...

Precis Anki, DETTA är hundfanatism på HÖG nivå. *fnissar*

Irene sa...

Men ärligt talat; nog är ändå valpar lite roligare än alldeles nya bebisar som faktiskt mest bara sover, äter och producerar avfall?

Jea sa...

Jag håller helt och hållet med dig Irene. MEN när folk har fått barn själva brukar de åtminstone ha lite intresse i att prata om bebisen. Fniss...

Bitte sa...

Jag är med grabben! Bäbisar, ja, jo, dom är ju mysiga om dom är ens egen, liksom. Men andras bäbisar, näe. Och på tal om det: vet du var fårens barn heter? Bääääbis, förstås!

Lena & tussarna sa...

Hahahah vad mycket roligt du får höra på din arbetsplats!