tisdag 10 augusti 2010

avslutning på Rallykursen

Dagen till ära åkte kameran ned i ryggsäcken och alla ekipage filmades.
Nu ville inte min blogg ladda upp dessa filmer, försök senare säger den.
Om det beror på att vi var så otroligt bra så den inte vill göra alla andra avundsjuka, ELLER om det faktiskt var tvärtom förtäljer inte historien...
(kursare: maila mig era mailadresser jag ska prova ladda upp filmerna på ett annat ställe)

Tills vidare får ni hålla tillgodo med bilder på de hundar som igår dök upp på kursen. :)









Sist men inte minst kommer Kungen. (nej minst var han då rakt inte, för det var det Cairnterriern som var! ;))

7 kommentarer:

Lotti sa...

Du, den där spräcklige rackaren. Han är inte lite söt va!!

Jea sa...

HON Lotti, HON! Annars håller jag med dig till fullo! Aussies ÄR så jäkla fina tycker jag! (fast det tycker jag om de flesta hundar förståss...)

Bitte sa...

Men här ville vi ju se lite krummelutter! Och så håller jag ju med Lotti: aussin är fin, nästan i kunglig klass!

Jea sa...

Jag vet Bitte, det var meningen att ni skulle få se krumelutter på film, men bloggen vill fortfarande inte ladda upp filmerna.

Jea sa...

Förresten VILKEN av dem pratar ni om?
/Jea som tycker att båda är fina. :)

Irene sa...

Först; din blogg verkar vara en motsträvig jäkel. Nu får du prata allvar med den!

För det andra: klart ni var bra! Och jag vill också se krumelutter!

För det tredje; jag såg faktiskt att det var TVÅ. Aussis alltså. Kalla mig Sherlock.

Jea sa...

Sherlock sa Bull! ;)