söndag 8 mars 2009

Smyckestillverkning

Jag har under senaste veckorna börjat intressera mig för egen smyckestillverkning. ☺Märkligt egentligen, jag som aldrig varit speciellt intresserad av att byta smycken, de som suttit har fått gått till allt! ;).
Egentligen är det själva processena att göra dem som i nuläget intresserar mig mest, men kanske det blir av att byta smycken lite oftare nu?!
Här kommer bilder på några av halsbanden som jag gjort: ☺









Igår var syrran här och visade lite om man ska göra scrapbooking så nu ska jag testa det också! ☺

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga halssmycken !! Ser fram emot visning och försäljning sen....

Kram Pia

Anonym sa...

Jättefint ju ! Vart lär man sig sånt?

Anonym sa...

Man tittar på befintliga smycken hur de är gjorda och sedan testar man sig fram själv! ☺

Anonym sa...

Jättefina halsband!
Tror du du kan ordna försäljing i Furuvik?
Jag behöver fotlänk och armband...../ mön

Anonym sa...

de är jätte fina.. allra hellst mitt!;) kram världens bästa Ronja

Anonym sa...

Japp, det är det halsbandet som jag gav dig, på bilden!♥ Kram från världens bästa moster Jeanette!

Anonym sa...

Du kan ju!!!! Superfina!!!
Hehe. Kanske vi ska planera in pysselträffar????Raggsockor, smycken och "änglar"!