onsdag 11 mars 2009

Snö



Här hemma händer inte mycket just nu förutom att husse går runt och svär över att det kommer mera snö. Själv trivs jag som fisken i vattnet och tar alla tillfällen i akt att ta mig ett litet snöbad. ♥


Förra veckan var min människokusin Ronja här. Hon är lixom en ung vuxen tror jag, hon är iallafall inte riktigt ett barn och jag tycker hemskt mycket om henne, så pass mycket att jag ratar matte när hon är här.

MEN.

Hon påminde matte om att jag nog bör ta det lugnt nu när jag äter medicin. Det gillar jag inte, och som straff för att hon sa det så smittade jag tydligen henne med halsfluss, för nu ligger hon hemma och kvider med 40 graders feber och ont i halsen.


Matte hon pysslar och inte ens får man sno en endaste liten pickelsak ifrån henne, hela kvällen igår stod hon och jämförde papper, och mumlade om att hon skulle scrappa med dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter trevligt med massa papper över allt !

Anonym sa...

Åh tack för din omtanke Kung Dino ! Men jag ser ju visst ut som en ovärdad golvmopp..Fortfarande på vissa ställen , och det vill jag ju inte ! Vill vara fin om jag träffar min kund en dag !

Anonym sa...

Min kung skulle det stå ju !!! Förlåt såååå mycke !