måndag 29 mars 2010

Dagens Bitte Sundin

9 kommentarer:

Lotti sa...

Nä. Så är det iaf inte med min hund!

Hoppsan, nu ljög jag visst :-S

jeanette sa...

Det är fult att ljuga! ;)

Emelie sa...

For att inte tala om "klippa klorna".

jeanette sa...

Fniss, Dino springer och gömmer sig bara man öppnar lådan där klotången ligger...

Bitte sa...

"Dagens Bitte Sundin", herregud, jag blir både rörd och lycklig och generad. Vilken ära!

jeanette sa...

Bitte; Genera dig inte, ta bara åt dig äran vettjá! :) Och förbered dig på att det kan komma flera citat vad det lider... :)

Larsson sa...

Bitte, du är ju ett geni! Det är ju precis SÅ är det!

Själv har jag diagnosen "Selektiv dövhet".
Ord som "Måste", "Ugnsrengöring" eller "Kålsoppa är gott" uppfattar jag överhuvudtaget inte medans "Löneförhöjning", "Vin" och "Semester" klingar klockrent!

Irene sa...

...för att inte tala om "ska du inte ha en bit choklad?".

jeanette sa...

Detta med choklad är MYCKET märkligt! Dino har som ni förstår aldrig smakat choklad, men han blir helt galen när vi äter det. HAN VILL HA!!! Jag tror att jag skulle kunna få honom att stå på huvudet för en chokladbit! :)