lördag 20 mars 2010

I dag har jag blivit fru... :)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Vad roligt :o) Kramar från Bredbäck

Jens Isaksson sa...

Stort GRATTIS!

(Det var på tiden att lite ära och redlighet kom in i Kungens och lillhusses hem!)

Smilla och gänget sa...

GRATTIS!!!!!

Lena & lapptussarna sa...

Grattis!

Larsson sa...

Grattis & Lyckönskningar från oss i Skogen!

När ni nu har blivit man och maka
så kan ni väl baka
en virtuell kaka
som vi finge smaka.

För oss som endast är vänner via bloggen
(och inte kan vara med på själva bröllopsgroggen)
det vore det en uppskattad gest
att så här över nätet, få komma på fest!

Malin sa...

Stort grattis!!! Du borde ha sagt ngt när vi åt lunch igår... Ha det gott! Malin

Irene sa...

Nejmen! Stort grattis från Skåne!

Syster-Yster sa...

Till Larsson: Släkten fick ju syn på detta nu....så det blir nog en virituellkaka för oss också! De rackarna bjöd inte oss heller! kanske mamma och pappa? Vet ej iskrivande stund....Funerar just på om jag ska ringa och Gratta nu...kl.06.50.....Hämnden är ljuv....

jeanette sa...

Tänk för att lillasysteryster var vaken 06.50 - Även fast det är dagen efter dagen före... Sådetså!!!
Tack för alla gratulationer! :)

Syster-Yster sa...

Inte mycket till bröllopsnatt alltså....

S-Y sa...

Apropå att skicka kommentarer....Det fungerar aldrig förrän andra gången.

Anki och Tjejerna sa...

Stort Grattis!!! Hur bar du dig åt? Tar tacksamt emot tips ;o) Jag får nog släpa mitt offer nerför altargången med en påk i beredskap.....och någonstans där inser jag att det är nog bästa att ha det som vi har det :lol:

jeanette sa...

S-Y jag vet några till som har problem att lämna ifrån sig kommentarerna. Jag vet dock inte vad det beror på.

Mamma o Svärmor sa...

Tänk att vår lilla flicka
till Micke har nicka´
ett JA.

GRATTIS GUMMAN !!

Och tänk att även Mick(e)
fick göra ett nick

GRATTIS GUBBEN !

Rösslarna sa...

Stort grattis till Jea och Kändishussen!

Linda sa...

Grattis!!!!!!

Kramar fran Linda Holgersson

Bitte sa...

Nu vill vi ju se insidan av kuvertet också. Och dansa vals. Och gratta Kungen. Och maken. och dig!