onsdag 7 april 2010

Jag har fått skäll...

Och då menar jag INTE att jag blivit utskälld av en hund. Inte heller har jag blivit skälld på av mina föräldrar. Nä det blir jag aldrig, det har de gett upp för länge sedan. Förmodligen när jag var rätt ung då de märkte att det inte hjälpte iallfall...
Inte ens är det skäll av storesyrran, vilket man skulle kunna tro för hon vill gärna fortfarande uppfostra mig, lillasyster som jag är. (Kan avslöja att det hjälper inte det heller...)

Nä, jag har fått skäll av ett fan av Dinoberättelser. Jag har fått skäll för att jag inte sköter om hans hemsida längre. (Och ärligt talat så HAR jag faktiskt nästan glömt bort den, har själv inte varit in på evigheter...)
Och över att jag inte skriver några Dinoberättelser längre, "bara en massa dravvel på bloggen utan struktur."
Men nu vill jag försvara mig åtminstone lite. Jag HAR filat på några Dinoberättelser med tanke på att det skulle bli en uppföljare till boken, men kommer bara av mig. Mycket pga. att han inte är så vild och galen längre och det händer inte så mycket som är roligt för andra att läsa om.

Men nu lovar jag på bot och bättring, åtminstone vad det gäller att uppdatera hemsidan.
Dino ska förmodligen bli pappa igen framöver, om tiken tycker att han är tillräckligt snygg när hon kommer om någon månad. Och då ska det självklart läggas ut bilder på hemsidan när de små Dinosarna kommer. Före dess lovar jag ingenting... ;)

5 kommentarer:

Irene sa...

"dravvel på bloggen utan struktur"?! Fnys! Det var väl en högst ovederhäftig beskrivning. Tycker jag. För min del får du gärna fortsätta att vara hur ostrukturerad du vill!

Kabby och Nemi sa...

Hoppas verkligen att Nemi har vett att löpa vid rätt tillfälle, vi har ju nätverksperioder och kuska land och rike runt i slutet av både april och maj eftersom jag har lagt träffaran med tanke på löpen... Själv ska jag ju också löpa den 1 maj, en hel mil så då får det itne bli!

jeanette och Dino sa...

Irene; tack, du är snäll du.♥ Det framgick kanske inte att personen sa det med glimten i ögat så jag tog det ändå inte så allvarligt. :)

Ulrika; Men du, visst HAR du väll sådan lydnad på Nemi att DU bestämmer när hon ska löpa?
Egentligen är det perfekt om hon löper den 1 Maj. Då stannar hon hos mig, medans även hennes matte löper... Två flugor på smällen lixom. ;)

Anki och tjejerna sa...

Du får gärna vara ostrukturerad och dravla på *me like* här i bloggen, så kan du vara strukturerad på hemsidan ;)

Snofus Rymmare sa...

Kabby har jag hört skall vara lydig men jag har aldrig hört någon beskylla Nemi för att var lydig......