lördag 10 april 2010

Tillfälligt avbrott...

... Det är vad jag måste ha haft i hjärnan igår kväll. Jag lovade nämligen att ställa en av Sorkens Flattar i Österbybruk i slutet av Maj.
Dessutom hennes "mördarflat", som hon själv säger har ADHD...
Ja kära värld hur ska detta gå???
Jag kan inte ställa hundar, och dessutom den här dåren som brukar försöka springa rakt över Dino och göra honom till en lapphundsfäll.



Dessutom menade hon att jag skulle åka dit själv för att hon ska jobba. jag tog för givet att det var för att hon skulle ställa en av sina andra flattar som går i samma grupp. (hunden på bild)
Men se den gubben gick inte!
Nä,nä! Ska jag ställa mördarhunden får hon allt vara på plats själv också. Som personalansvarig beordrade jag henne att ta ledigt!
Det är väll ändå det minsta man kan begära när man ska göra bort sig offentligt?!

8 kommentarer:

Mön sa...

Underbart med tillfälliga avbrott ibland!!!
Vilken stor nyhet!
Då får jag ju äntligen träffa Sork..........självklart kommer jag även till mördarringen och tittar!

Jens Isaksson sa...

*skrattande stolen x 27*
Här har lillmatten precis fått hem sin nyinköpta systemdigitalkamera, som hon gnetat ihop till, och som troligen går att filma med - den tar vi med!

Behöver mördarhundar rullas? Oavsett, så tar vi med en sådan också (dvs rulle, inte mördarhund).

Lena & tussarna sa...

Ditt liv är då aldrig tråkigt.....
Nästan så man måste dit och titta lite med kameran.....vid flatte ringen...hihihi

Jea sa...

STOPP!!!
Mitt argument var att jag ändå inte känner någon vid Flatteringen, så det gör inget om jag gör bort mig.
Håll er vid Finneringen ni, så kommer jag dit med lappen som det står "kan ej bedömmas på grund av urusel handler" sedan!

Anonym sa...

Jaaaa,kan nån ställa Sammi åt mig också tro? Nån frivillig??
/Sorken

Jea sa...

Nänänä!!! Du ska också med!!!

Anki och tjejerna sa...

Härligt, en Stig Helmer flatte! Visste inte ens att de fanns *skrattar*

jeanette sa...

Visst är det underbart med en Stig Helmer Flatte. Brukar säga att han även ser ut som Alfalfa i "Busungarna"!