tisdag 12 januari 2010

Tjugondaknut...

Idag är det tjugondaknut, då är det tydligen maskerad "nästgårds" (knutmasso), själv ser jag till att hålla mig undan. Det lärde jag mig -08 när matte var i sitt esse när det gällde att klä ut mig.

Det började med påsken, utklädd till kärring blev jag då:

__________________

Sedan var det lugnt en längre tid, men i december bröt helvetet lös:



Dino önskar en trevlig Lucia!





Äntligen vänder den J**la människan ryggen till... Dumstrut på huve´... Och en j**la stjärna!
morr,morr,mutter,mutter...


Ops! Var stjärnan är?! Ja, JAG har ingen aning...
Är det inte JAG som ÄR stjärnan?!




Dagen före julafton blev jag pappa, då skulle det fotas igen och matte fnissade att "tomten är far till alla barnen"...:



Ja, fy vilket år det var, men det lärde mig iallfall att hålla mig undan dagar som denna...
__________________

1 kommentar:

Larsson sa...

Vilka fräcka bilder! :)