söndag 7 februari 2010

Dagens samkväm...

Amstafftiken: "Hallå! Jag är i höglöp och sugen. Du är stilig och trevlig, ställer du upp?!"
Kung Dino: "Självklart om du kommer hit!"
Amstafftiken: "Ja, vad är väll tre staket att ta sig över om man har en chans att få kungabarn?!"



Matten: "Det är en HUND på vår tomt!!!"
Hussen: "Ja, jag har ju´släppt ut Dino."
Matten: "Jamen, det är en TILL HUND på vår tomt!"



Amstafftiken: "Om jag står såhär blir det bra då?"
Kung Dino: "Skit bra, jag jobbar på här bak!"
Matten: "NEJ DINO, NEJ!"
Amstafftiken: "Titta vad trevligt din matte kommer, jag ska bara hälsa på henne!"
Matten: "Shit hon löper, jag måste ha ett koppel!!!"
Kung Dino: "Då fortsätter vi medans du hämtar kopplet!"
Matten: "NEJ DINO, NEJ!!!"



Matten till grannen: "Här är er hund och hon löper va?!"
Grannen: "ja"
Matten: "Han har juckat rätt bra på henne men det blev aldrig något häng..."
Grannen: "Bra då blir det inga valpar"
Matten: "Det kan bli sädesavgång utan häng, men vi får hoppas att det inte blev något..."
Amstafftiken: "Jag vill hellre följa med Kung Dinos matte, där hemma var det mycket trevligare än här där de är arga på mig."



Kung Dino: "vart tog hon vägen? Varför försvann hon lika snabbt som hon kom???"

9 kommentarer:

Jens Isaksson sa...

Lätt fånget - lätt förgånget, som de kloka säger.
//Kabby
P.S. Syrran blev skitsur.

Kung Dino sa...

Hälsa syrran att jag bara övade lite...

Anonym sa...

Stackars Nemi ska hon behöva läsa detta?? Varför har folk amstaff??? Troligtvis för att dom fått nej från alla andra uppfödare som tycker dom inte ska ha hund.... Puckon!!! Hoppas på amstaff lappisar!!! Vill ha!!! :-)
/Sork

charlie & ennio sa...

Vilken lycka att hitta en brud som luktar gott i trädgården, det händer aldrig här hos oss!!!!

Kung Dino sa...

Inte speciellt ofta här heller..., faktiskt alldeless för sällan. Idag har jag väntat och väntat på att hon ska komma tillbaka men hennes matte släpper inte ut henne, jävla människa!

Yagos sa...

Häftigt!! Tänka att bli jagad av tjejer!
Jag har en amstaffkompis. Han är cool, riktigt trevlig.Men en brud måste ju vara bättre...........

Irene sa...

Ville bara hälsa att jag lämnat en award till Kungen och dig på min blogg - om du vill förstås!

uljas o compamy sa...

Här har vi bara en sur rottis hane... vilken tur du har kungen !!

Smilla sa...

Jag förstår hur hon kände det. När jag såg dig i våras så lixom pirrade det till i hela kroppen. jag var lixom bara tvungen att slänga mig över dig.. Jäkla matten sabbade allt!!!! Då ville hon minsann inte ha några valpar , och nu efter dejten med Mikko när det inte blev några så muttrar hon över det.. Hon får fan bestämma sig!!!