måndag 15 februari 2010

Den som väntar på något gott...


... Eller favorit i repris - ja kalla det vad ni vill!
Min väntan har nämligen gett utdelning! I en veckas tid har jag suttit och väntat vid staketet på att den löpande tiken ska komma tillbaka.

Igår på självaste allahjärtansdag hände det! Återigen klättrade hon över tre staket för att få umgås med mig!

Men lika snabbt som förra gången kom en jävla människa och fångade in henne och gick iväg med henne.

Aldrig får man ha riktigt kul!!!

4 kommentarer:

Jens Isaksson sa...

Så romantiskt!
Trist att de där människorna alltid ska lägga sig i allt.
Be dem, vänligt men bestämt, att respektera ert privatliv nästa gång.

charlie & ennio sa...

Ja dessa människor........

Snofusen Rymmare sa...

Du Kungen har du aldrig försökt hoppa över staketet själv?

Anonym sa...

Nä, det är inte värdigt för en kung. Möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att smita under staketet.../Kung Dino