onsdag 24 februari 2010

Lasse Eriksson

Han norrlänningen och ståupparen handlar i vår butik. Jag gillar honom och vi munnhuggs oftast. För att vara helt ärlig så är det nog mest jag som hugger, passar lixom på när det är en kund som "klarar av det"... ;)

Han sa iallfall i dag att ikväll skulle han vara med i ett tv program och de vill att han skulle säga något om snö. Men han visste inte vad han skulle säga.

"Säg; NU RÄCKER DET!!!" sa jag. Men se som den norrlänning han är så tyckte han inte det, han ville ha mera snö... Vi käftade en stund om det där och vi kom väll egentligen inte fram till vad han skulle säga om snö.

Nu har jag ett uppdrag till mina bloggläsare: Kan någon titta på tv i kväll och sedan berätta för mig vad han till slut sa? Jag orkar inte leta upp vilken kanal han är med på nämligen... :)

5 kommentarer:

Bitte sa...

Och då tycker du att vi ska förspilla våra liv på att leta!?! Vet du vad!
Hördu, ju mer jag tänker på det så känner jag att jag nog måste ha en liten rysk docka i mitt högra öra. Och du vet, i ett svagt ögonblick sa du... Sen får vi väl se om du har mage att skörta upp dina stackars utarmade bloggvänner.

jeanette sa...

Självklart tycker jag att du ska förspilla tid på det Bitte, själv ska jag tillverka ett rysktdockörhänge under tiden! ;)

Fast kanske att du får vänta till nästa vecka dock... för nu jobbar jag i princip fram till söndag kväll.
Men rätt vad det är så kommer det som ett brev på posten, vettú!

Anonym sa...

Tv-program?? Vad är det... Nån marsvinsras? Har jag tyvärr aldrig hört talas om. Men ett sött marsvinsörhänge vore trevligt! :-)
/Sorken

Lotti sa...

Du kunde inte gett oss minsta lilla ledtråd ens?? Som, var det betalkanal eller gratis-tv? Oschysst!

jeanette sa...

Men Lotti, jag vet inte själv... Jag frågade inte, han ska ju´inte tro att han är något. Att JAG vill se vad han pratar om på tv! ;)