fredag 12 februari 2010

kommentarproblem

Har fått ett mail på morgonen om att det är problem att lämna kommentarer. (rättare sagt det går inte alls att lämna för henne.
Citat:
"Så här kan vi inte ha det - mitt liv blir fattigare utan kunglig kommunikation!"

Och ja, Bitte jag håller med dig; så kan vi INTE ha det!!!

Nu undrar jag om det är flera som har problem?
Maila mig i sådanafall: jeanetteiyresta@hotmail.com

För övrigt har vi haft en händelserik morgon med civila polisbilar på vår lilla väg. Men nu är det jobbar helg som väntar, så vi får se om jag hinner berätta...

8 kommentarer:

Kabby, hertig av Medelpad sa...

Käre Kung!

Din underståte ber nu dig om kunglig hjälp för första gången, aldrig tidigare har jag aldrig besvärat dig, bara i tysthet utfört mitt arbete med att bevaka den Medelpadska gränsen mot vildarna i den Jämtländska obygden, men nu behöver jag ditt stöd.

Jag vill att du tar din matte i upptuktning, det hon skrev när Nemi publicerade bilden på mig i sittdynan sårade mig djupt, snälla bit henne i tummen!

Jag vill också att du tar ett samtal med din tilltänkta, förstår att detta kan vara känsligt, men du kan alltid göra det efter att du fått ditt. Hon må vara prinsessa/kungagemål, men att på ett så utstuderat sätt förnedra och skämma ut din tjänare kan väl inte vara ok?

Hälsningar,
Din ödmjuke Kabby

Anonym sa...

Hahaha! Ska se vad jag kan göra... Funderar faktiskt på att blogga om det sörru´!!! /Kung Dino

Jeanette och Dino sa...

Testar lite bara...

jeanette sa...

Testar att klistra in Bittes länk...

Jeanette och Dino sa...

testar min egen

j sa...

Testar Ivas som också har problem...

Jeanette och Dino sa...

blablabal testar ivas igen...

Anonym sa...

testar med annan profil...